Downstream DIGI Kancelář
Vaše digitální kancelář na platformě HCL Notes
Připadá vám, že je vaše kancelář zavalena papíry a některé každodení činnosti vám zbytečně ubírají čas? Požadujete funkční procesy v době nepřítomnosti nebo i odchodu zaměstnance? Rádi byste měli datové schránky pod kontrolou? Máme pro vás řešení: Downstrem Digi Kancelář.
Downstream Digi Kancelář je modulární systém pro řešení běžných požadavků firmy - žádání dovolené, kontrola docházky, zpracování nákupních požadavků, smuv obednávek, faktur, řízení obchodních případů, CRM, HeplDesk a mnoho dalších.
K úsporám plynoucí z lepší organizace práce a nahrazení pomalého a nákladného oběhu papírových dokumentů si připočtěte úspory dosažené snížením cestovních nákladů a nákladů na telefonní či audiovizuální konferenční služby. Ať jsou vaši lidé kdekoli, mají po ruce nejen obsah své kanceláře, ale také veškeré vyspělé komunikační technologie, dostupné ve firemních prostorách
Downstream Digi Kancelář nabízí:
Výhody: